Archive for March, 2009

kidpromo3

adam1

Please Click here for more details

kepada aswat & farah…saksikan slide show korang nanti…tgh honey moon la nie kan…selamat hingga akhir hayat…..

Kali nie aku bersama2 daiyo telah ke pantai remis utk majlis bertandang pasangan nie….outdoor shoot dibuat di lumut,perak…panas sungguh hari tu…apa2 pun hafiz & maheran..tunggu slide show korang nanti…semoga bahagia hingga akhir hayat….

Minggu nie sampai demam shoot wedding…tapi kena teruskan juga…sbb mmg ini yang aku nak…lepas shoot utk wedding minggu nie…lalu ikut hiway balik..nampak mcm best Masjid Al-Bukhary nie…mmg top jugak masjid nie..tempat outdoor shoot utk jurugambar kahwin utara…kadang2 tu sampai dua tiga pasang pengantin dok buat outdoor shoot kat situ…

Perkahwinan Faiz & Emma

March 20, 2009

altace 10 mg 5 mg 2.5 mg maxalt 10 mg 5 mg Category listing: Antiviral